středa 22. dubna 2015

Swatch: Kolekce očních stínů The Seven Kingdoms inspirovaná Hrou o trůny (Shiro Cosmetics)

Na HBO právě běží pátá sezóna mého oblíbeného seriálu Hra o trůny (Game of Thrones), a tak jsem se rozhodla konečně naswatchovat kolekci stínů, jež je tímto seriálem, resp. knížkami ze ságy A Song of Ice and Fire inspirovaná. Článek je to mega dlouhý, nechtělo se mi ho dělit, ale je převážně obrázkový, tak snad někoho bude bavit dokoukat jej až do konce. :)

Kolekce by se mohla líbit hlavně milovnicím přírodních barev (přece jen v rádoby středověkém prostředí by neonky asi moc nefrčely), to ale neznamená, že je nudná. Dost odstínů je tmavých, takže bude spíš pro odvážné a zkušené stínofilky.

Součástí kolekce je i lesk na rty Red Wedding, mou starší recenzi naleznete zde.

Technické poznámky: 
Swatche jsem se snažila řadit od nejsvětlejších po nejtmavší jako v každé správné paletce očních stínů. Vlastním minibalení, jež obsahuje jeden gram produktu. Na minikalíšky se nálepky nedělají, já si je udělala sama - screenshoty ze stránek jsem zmenšila, nechala natisknout na lepící papír, vystříhala a nalepila. To je mimochodem asi tak veškeré DIY, kterého jsem schopná...

Výdrž neuvádím schválně, v poslední době už mi opět stárne báze Artdeco a nevydrží mi na očích skoro nic. Ale většinou na mně mají sypké Shiro stíny lepší výdrž než běžně dostupné lisované stíny (tzn. osm hodin  a více).

Na swatchích na ruce je ten vlevo přes bázi Artdeco, prostřední přes bázi Artdeco + Pixie Epoxy a ten vpravo přes bílou tužku NYX Milk.

Jo a vím, že některé odstíny nesedí k mému typu, stejně jako mi příliš nesluší kouřové líčení, ale snažila jsem se ukázat všechny odstíny v plné síle, takže jsem se s nimi nalíčila přes celé víčko, resp. jeho většinu i tak. Neznamená to, že je takhle nosím denně. :) Stíny jsem kupovala všechny, protože na celou kolekci byla dost velká sleva a jsem tak trochu sběratelka.





You Know Nothing

Screenshoty ze stránky produktu.
"John Snuh knows nothing, except for the Lord’s Kiss, and what a castle looks like."
"Studená zimní šedobílá se zářivým ledovým třpytem."
Použitelná na rty.



Začnu rovnou Jonem Snowem (pardon, ale Jon Sníh mi neleze přes pusu... teda přes prsty). Tento světloučký odstín mi opravdu připomíná barvu Zdi, resp. sněhu či kusu ledovce. Základ je světlá bílo/šedomodrá, na světle háže iridiscentní tyrkysové, někdy ale skoro až zelené či žluté odlesky. Ty se mi bohužel na fotkách zachytit nepodařilo. Stín je moc světlý na to, abych ho mohla nosit na víčku samotný, hodí se spíš jako rozjasňovač. Nebo se dá nanést na tmavší podklad a změnit tak jeho barvu (viz níže).



Tady jsem stín nanesla na sytě tmavě zelenou Astor pastelku a je z toho křiklavá tyrkysová:




Master of Whispers

Screenshoty ze stránky produktu.
"Power resides where men believe it resides. It’s a trick. A shadow on the wall.
And a very small man can cast a very large shadow."
"Jemný zlatý třpyt zářící skrz bledé šeříkové hedvábí."
Použitelná na rty.



Tohle by asi správně měla být nejsvětlejší barva z kolekce, ale Varys mi nepřišel jako nejlepší úvodní postava. ;) Jde o průhlednou perleťovou barvu, která ve stínu skoro není vidět, na světle ale hází výrazné růžovo-červené odlesky. Přes NYX Milk dostává nádech levandulové.



Jako samostatný stín se moc nehodí, takže jsem ji taky nanášela přes Astor pastelku, tentokrát béžovou. Vypadala moc pěkně, bohužel foťák spoustu toho lesku sežral.

Master of Whispers na pohyblivém víčku přes matný béžový oční stín.


Hodor

Screenshoty ze stránky produktu.
“Hodor,” hodored Hodor. “Hodor hodor hodor!”
“HODOR, STOP HODORING.”
"Středně tmavá skoro matná šedohnědá."
Použitelná na rty.



Základem barvy je světle hnědá, spíš teplejší, která se studeně stříbrně leskne. Skvělá na jemné nude denní líčení. Hodor.







No Men Like Me

Screenshoty ze stránky produktu.
"There are no men like me. 
Only me."
"Leštěná zlatá zbroj zahalená v popelavé bílé."
Použitelná na rty.



Šedivá barva s výrazným žluto-oranžovým metalickým leskem (trošičku teplejší než na fotkách). Opravdu vypadá jako zlaté brnění či jako záře zapadajícího slunce. Smekám před schopností barevně vyjádřit vzhled či povahu postavy, sourozenci Lannisterovci se Caitlin obzvlášť povedli. Tohle je skvělé ztvárnění barvy Jaimeho zbroje (zbroje Královské stráže).

Pohled z boku, kde vidíte lépe šedivý základ.


No Men Like Me na pohyblivém víčku.


Little Bird

Screenshoty ze stránky produktu.
"Only a little bird, repeating the words they taught me."
"Delikátní matná slézová/béžová růžová."
Použitelná na rty.



Jemná růžová, která není úplně matná, spíš saténová. Je v ní troška červené i béžové a jde z ní udělat naprosto skvělý lesk na rty.



Little Bird na pohyblivém víčku.


Maiden Queen

Screenshoty ze stránky produktu.
"Aye, Queen you shall be. Until there comes another, younger and more beautiful…"
"Zářivá smaragdová Vysoké zahrady, s jasným azurovým třpytem a zlato-růžovými jiskrami."
Použitelná na rty.



Asi nejzářivější barva této kolekce, která je bohužel opravdu nevyfotitelná, na všech fotkách pod jakýmkoli světlem vypadá mnohem tlumeněji. Je to zelená tyrkysová, na fotkách je víc do modra, ve skutečnosti je zelenější a výraznější, s výrazným leskem a drobnými zlatými třpytkami. Přijde mi jako vyloženě jarní, až velikonoční. :) Přes NYX Milk je studenější a po odlíčení zanechává stain.



Na fotkách nevypadá ani z poloviny tak výrazně jako ve skutečnosti...


I Loved a Maid

Screenshoty ze stránky produktu.
"I loved a maid as fair as summer, with the sunlight in her hair. She was a crofter’s daughter. And she loved me."
"Zeleně se lesknoucí zlato zářící ze základu ze zjemněné lannisterovské rudé."
Použitelná na rty.



V kalíšku vypadá oranžově, ale je to ohnivá červená s výrazným zlatozeleným metalickým leskem. Jeden z mých oblíbených chameleoních odstínů, přestože červené na očích neholduji. Je z ní krásný lesk na rty na přání.

Z boku.


Zde můžete vidět, jak se pod různým úhlem světla červená mění na zlatozelenou a zpět:

I Loved a Maid na pohyblivém víčku.



Mother of Dragons

Screenshoty ze stránky produktu.
"Daenerys Stormborn of House Targaryen, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, and Mother of Dragons."
"Stříbřitá královská fialová na krvavě rudé bázi."
Nepoužívat na rty.



Základ stínu mi nepřijde krvavě rudý, ale spíš čokoládový (což je dobře). Jde opět o jeden z těch duochromatických stínů, který zcela změní barvu podle úhlu dopadu světla, takže i když dáte na celé víčko jen jeden stín, vypadá to, jako byste použily tak tři. :) V tomhle případě se hnědá na světle výrazně fialově-šedě leskne. Čekala jsem výraznější fialovou, tahle mi přijde spíš do taupe. Každopádně jde o jeden z mých nejoblíbenějších stínů z celé kolekce.

Z boku je lépe vidět základní hnědá barva.


Mother of Dragons na celém očním víčku.


Climbing Chaos

Screenshoty ze stránky produktu.
"Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail, and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but refuse. They cling to the realm, or love, or the gods. Illusions. Only the ladder is real.
The climb is all there is."
"Sytá sametová hnědá s teplým kovovým měděno-bronzovým leskem."
Použitelná na rty.



Teplá hnědá se silným kovově hnědým leskem, teplejším než na fotkách. Na nich odlesky vypadají trochu zlatě, někdy až zeleně, ve skutečnosti jsou opravdu hnědé. Moc pěkná přirozená barva na výraznější denní nošení. :)





Queensguard

Screenshoty ze stránky produktu.
"I am a knight. I shall die a knight."
"Matná oranžovohnědá barva rodu Selmy, zjemněná krémovým shimmerem."
Použitelná na rty.



Matná oranžovohnědá, shimmeru jsem si nevšimla, ale působí jaksi "koženým" dojmem. Na Pixie Epoxy ztmavne, ale flekatí. Na NYX Milk ne tak moc, ale je s ním červenější. Matné sypké stíny by se právě kvůli flekatění neměly nosit s lepivou bází, ale mně se na ní přesto líbí víc, protože se tak vytratí ta oranžová, která vážně není moje barva... líp by podle mě sedla podzimním typům a asi by z ní šel udělat i hezký výrazný podzimní lesk na rty.



Queensguard na pohyblivém víčku.


Women's Weapons

Screenshoty ze stránky produktu.
"Cersei knows that tears and seduction are more useful than nipples on a breastplate."
"Silné červené víno s jemným zlatým shimmerem."
Použitelná na rty.



Oficiální popis barvu vystihuje, jde o lesklou vínovou s červenozlatým třpytem. Můžete si z ní nechat namíchat opravdu tmavý vínový lesk na rty, zlaté třpytky v něm prý vidět nejsou. Tohle je druh červené, která je pro mě nositelná a líbí se mi. Mimochodem skvělý výběr odstínu pro Cersei, se kterou si tuhle sezónu užijeme v seriálu asi hodně zábavy... (kdo četl knížky, ví, o čem mluvím). Jestli si nechám umíchat lesk, dám si do něj příchuť šampaňského. :D






Valar Morghulis

Screenshoty ze stránky produktu.
"All men must serve. And all men must die."
"Čistá černá zářící metalickou bílou horní vrstvou."
Nepoužívat na rty.



Podle mě jde spíš o ocelově šedou s velkou spoustou bílých třpytek, které na přímém světle doslova září. Líp tedy vyniknou s Pixie Epoxy, NYX Milk je spíš utlumí. Neměla jsem problém s opadáváním pod oko. Inspirováno Aryou Stark a místem, kde se momentálně v poslední knížce (a vlastně už i v seriálu) nachází... ;)






Gift of Mercy

Screenshoty ze stránky produktu.
"Maybe some real wolves will find you. Maybe they’ll smell you when the sun goes down. Then you’ll learn what wolves do to dogs."
"Zčernalá barva zašlé zbroje s náznaky oranžového ohně."
Použitelná na rty.



Hodně podobný odstín na ten Aryin, což byl možná záměr. Tenhle je navíc lip-safe, takže zájemkyně si z něj můžou nechat udělat černý lesk na rty. Barva je skoro černá, s červenými odlesky (i s trochou žluté), které však vypadají na fotkách bohužel bíle. Takové tmavé odstíny většinou nenosím, takže fotky na oku mám jen z večera s bleskem...






Here I Stand

Screenshoty ze stránky produktu.
"Does loyalty mean nothing to you?"
"Sytá zemitá černohnědá třpytící se zelenou rodu Mormontů."
Nepoužívat na rty.



Jde o tmavě hnědou s tmavě zelenými odlesky, které se na fotkách tváří trochu zeleněji než ve skutečnosti. Je opravdu dost tmavá, skoro černá, ale nevypadá na mně tak blbě jako pravá černá. :) Chudák Jorah, jsem zvědavá, co s ním v seriálu dál provedou. (Na leaknuté epizody se odmítám dopředu dívat.) Je to jedna z mých oblíbených postav, tak doufám, že brzo neumře. 



Here I Stand na celém víčku.


Salt and Stone

Screenshoty ze stránky produktu.
"The prince that was promised, born amidst salt and smoke to wake dragons from stone."
"Zčernalá zelená rodu Baratheonů, zářící rudým světlem R'hllora."
Nepoužívat na rty.



Stannis je dost nudný patron (a nevěřím, že je "the prince that was promised"), jeho oční stín je ale překvapivě hodně fancy. Přitom na oficiálním swatchi vypadá taky celkem nudně... je to ale úžasná měňavka. Vypadá jako špinavá tmavá černozelená, ale má výrazný kovový lesk, který je snad dokonce "pressure sensitive" - čím víc po něm přejíždíte štětcem, tím víc mění barvu od fialové, přes červenou až po měděnou. Stín tak díky tomu vytváří efekt pavího peří.

Z boku.


Ukázka, jak stín mění barvu - vlevo lehce naneseno, vpravo znovu několikrát přetřeno štětcem:


Salt and Stone na celém očním víčku (jiný stín nepoužit).

Uf, a to je vše přátelé. :) 
Zalíbila se Vám některá barva? Sledujete Hru o trůny?

16 komentářů:

  1. Hru o trůny nesleduju, ale mám přečtené všechny knížky :) Když už něco přečtu, jen u málo čeho se donutím koukat i na seriál - mám to vyfantazírované podle sebe, takže jsem většinou akorát znechucená a zklamaná :D Ale stíny vypadají parádně. Já pořád přemýšlím o Hobbit kolekci. Můžu se zeptat, jaké jsi platila poštovné? Nějak to na tom webu nemůžu najít..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem většinou schopná se od knížek oprostit a odchylky mi nevadí. :) Akorát teď je celkem blbé, že seriál knížky předběhne, a nedělám si iluze, že internet nebude plný spoilerů, takže ho budu sledovat dál a počítám s tím, že se konec série dozvím ze seriálu, ne knížek. Odchylky proto vítám - aspoň až vyjde další díl knihy, tak budu překvapená, jak to bude jinak. A zase když se seriál liší už teď i od již napsaných pasáží, tak mě má aspoň čím překvapit a není to jen "odškrtávání si" očekávaných scén ze seznamu.

      Tyjo, taky to poštovné nemůžu na stránkách najít. To je blbé. Ale dívala jsem se do poslední objednávky a činí 7,5 dolaru. :) International flat rate - takže tolik to stojí všude a za jakkoli velký balík. :)

      Vymazat
    2. 7,5 je docela v pohodě, tak to se asi Hobbitem taky někdy odměním :D Ale asi si počkám na nějakou slevu nebo akci :)

      Vymazat
    3. Ty moc často nebývají, ale počítám, že zrovna příští týden by jedna velká mohla být, protože obchod bude ke konci dubna slavit páté narozeniny. :) Na ty minulé slevy byly. :)

      Vymazat
  2. Smekám pomyslný klobou nad vší tou prací, co sis s článkem musela dát :-) Kalíšky s obrázky vypadají fakt perfektně a určitě to za tu práci stálo :-) U mě vede mother of dragons, hodor a master of whispers. Nádherný efekt má i loved a maid, ale v té barvě bych vypadala jak po propařené noci :-)
    Hru o trůny sleduju, ale četla jsem knížky... takže... mě ten seriál dost sere, protože TAKHLE TO PROSTĚ NEBYLO! ... chápeš :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)
      No na jednu stranu chápu, na druhou mě to zas tak neštve, aspoň zbydou nějaká překvapení na knížky, až je seriál předběhne. :D

      Vymazat
  3. Waw. Klobuk dolu pred tvojou recenziou. Naozaj ocenujem swatche na roznych podkladoch a na roznom svetle. A aj licenie na oku. Takto by mali vyzerat vsetky recenzie. Niektore blogerky by sa mali u teba ucit :)
    Tiene su uzasne. Najviac sa mi paci Hodor a Mother of Dragons. Tie by ma vazne potesili. Ale keby som sa rozhodla nieco objednat, tak skrachujem, pretoze by som asi vykupila cely e-shop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :))
      No a nejlepší na tom je, že to zas tak nereálné není. :D Protože jdou se slevou koupit všechny odstíny. Pytlíkové vzorky všech cca 120 stínů stojí necelé dva a půl tisíce korun. A v jednom pytlíčku je množství na rozhodně víc jak 10 použití. :)

      http://shirocosmetics.com/products/buy-all-the-eye-shadow/

      Vymazat
  4. Všechny jsou krásné, ale absolutně nejvíc mě nadchl Women's Weapons a asi by se mi hodně líbil i Maiden Queen :) You Know Nothing udělal na zelené pastelce moc hezký efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten mě fakt překvapil, že tu barvu tak překryl a změnil. :)

      Vymazat
  5. Teda je vidět jak ti dal článek práci a musím pochválit i krásné líčení očí :) Stíny mají podle mě fakt hnusné balení, nelíbí se mi ani trochu. Ale zase jsou krásně pigmentované, syté a opravdu pěkné, takže tady platí alespoň pro mě , že obal opravdu není důležitý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      No balení je částečně můj výtvor, tak to bude asi i tím. :D Do základu je to zkrátka jen průhledný plastový kalíšek s nálepkou s názvem a složením zespod. Mně se ty stylizované obrázky postav líbí, akorát v tiskárně se to nenatiskne tak hezky a ostře, papír není nijak extra kvalitní a navíc jsem si je nechala natisknout zbytečně velké. Ale zase hned poznám, co je to za odstín. :) Plná balení mají černá víčka a nálepku přímo z obchodu, ty jsou hezčí.

      Vymazat
    2. Já si právě říkala, že jsou nějaké jakoby rozostřené , aha tak to chápu. Já právě nemám ráda ani ofiko limitky z filmů apod. Jsem na to moc velký suchar :D

      Vymazat
  6. Teda, Little Bird, Queen´s guard a Women´s weapons mě dostaly.. Ta první je něžná a přitom zajímavá, ty další dvě jsou krásně výrazné.. a navíc mám slabost pro matné líčení. :3

    OdpovědětVymazat
  7. Women´weapons vyzerá krásne, najmä na tvojich očiach! :)

    OdpovědětVymazat