středa 11. prosince 2013

Recenze: SKIN79 The Oriental Gold PLUS BB Cream

Po minulé oranžové plechovce jsem tentokrát sáhla po něčem, o čem jsem tušila, že to bude opět pro zralejší pleť. No při psaní téhle recenze jsem zvládla zmást sama sebe, protože mi najednou nebylo jasné, který BB krém to vlastně testuju! Nejprve se mi nedařilo najít dvojníka nafoceného na vzorku vůbec, dokud jsem nezjistila, že na vzorku je BB krém nafocený bez víčka. Pak jsem si všimla, že sice na vzorku vypadá fialově, ale u toho fialového nesedí název - rozuměj že fialová plechovka nemá v názvu "plus" a ani ten design zas tak neštymuje. No nakonec mi došlo, že jsem netestovala tenhle krém, ale tento. Fíha... no když SKIN79 má těch bíbíček jak... radši nic...









Foto plného produktu (zdroj)

Jde tedy o dražšího vyapgrejdovaného bratříčka z dvojice Oriental Gold, kterého u nás seženete za 625,- Kč zde, jestli znáte levnější český e-shop, napište mi ho prosím do komentářů. Na cosmetic-love ho momentálně mají za zhruba 4 stovky, na ebay dokonce za tři, což už mi přijde divné, ale tak budiž, ten prodejce má dobrý rating. Balení je klasicky jako u většiny SKIN79 BBček 40gramové.

S cílovou skupinou jsem to trefila, je pro zralou pleť. Má mít liftingové účinky, obsahuje orientální čaje, kaviár a zlato (bože, to zní snobsky) a ve víčku se schovává tvářenko-rtěnka, kterou samozřejmě ve vzorku nenajdete, takže tu jsem netestovala. Ale je fajn mít k tomu vlastně produkt navíc, když už je to tak drahé. Údajně je krém vhodný pro suchou a citlivou pleť.

Konzistence: Čekala jsem, že krém bude těžký, když je pro zralou pleť, a hutný. Naopak je hodně řídký a vůbec není mastný, což mě dost překvapilo. Hezky se roztírá, malá kapka postačí na velkou plochu.
Odstín: Pěkný světlý, bez oranžového nádechu. Tak to mám ráda.
Vůně: Asi začínám být nějaká divná, posledně mi BBčko vonělo po oceánu, teď pro změnu po horkém jablku. Fakt. Možná je ta vůně lehce kořeněná (áka orientální), takže to by pak dávalo smysl, že by mi to vonělo po tom svařeném kořeněném pití...
UV ochrana: Na asijské BB střední, SPF30 PA++.
Následují výsledky mého zápolení se světlem nesvětlem...


Zde můžete vidět, že mi ta trocha pokryla skoro celý hřbet ruky.

Sjednocení a krytí: Střední, od BB krému pro zralou pleť jsem čekala vyšší. Přijde mi, že nerovnosti pleti spíš zvýrazňuje. Ale to jen zblízka, na dálku to není poznat.
Hydratace: Pro mou pleť tak akorát, dost pochybuju, že by byla pro suchou pleť dostačující. Přitom má jít o BB krém vhodný právě pro ni. Ts ts. Řekla bych, že šlo dokonce o jeden z nejmíň mastících krémů, co jsem zkusila. Tím myslím, že jsem s krémem neměla o nic mastnější obličej než bez něj, což se mi zatím nestalo. 
Výdrž: Myslím si, že se po 8 hodinách začal trochu ztrácet, ale nijak drasticky. Fleky ani mapy ani jiné ošklivosti nedělal.


Bez krému
S krémem

Bez krému
S krémem


Celkový dojem: Tohle BBčko mě nějak neoslovilo. Byl to takový celkem nudný průměr. Pokud máte normální až mastnou pleť a chcete střední krytí, můžete jej vyzkoušet, mohlo by vám sednout. Ovšem já třeba vůbec nevím, jestli by dlouhodobé používání BB krému určeného pro starší ženy spíš neškodilo.

Co si o tom myslíte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat